Basisschool

Basisschool

vrijdag 17 oktober 2014

Muziek

reflectie van mij voor Nur:

Feedback:
Feedback op de luisteropdracht van Nur uit 1C
Een erg leuke opdracht. De kinderen luisteren naar verschillende soorten muziek. De meeste kinderen kunnen het onderscheid wel maken denk ik, maar er zullen er zeker een paar bij zijn die dit niet kunnen. Voor de rest is het heel origineel en zullen de kinderen dit erg leuk vinden.
Je zou misschien ook nog erbij kunnen doen dat de kinderen uitleg geven waarom iets nou country is, of wanneer iets nou pop is. Dat je de kinderen laat uitleggen waarom ze dat gekozen hebben.
Ook zou je een leuke verwerkingsopdracht hiermee kunnen doen. de kinderen zelf muziek laten uitzoeken, dit werkt meestal erg leuk!


Feedback gegeven door: Thijs Luijer, klas 1C

hier vind je een link naar het werk van Nur:

www.jufnur.blogspot.nl/search/label/muziek

feedback van Nur voor mij:

Feedback:

Feedback op de luisteropdracht van Thijs uit 1C

Een super leuke opdracht Thijs! Ik vind het goed dat je de kinderen eerst laat luisteren met ogen dicht zodat elk kind een eigen verhaal krijgt. Elk kind zou wat anders vertellen dan zijn klasgenootjes. Ik zou mij afvragen of er ook kinderen zijn die al door hebben dat er 4 verschillende stukken zijn, maar die toch wel een beetje op elkaar lijken. Ook is het mooi om te zien dat je de kinderen wil wijzen op de vier seizoenen hoe je die nou kunt horen nu zij weten dat het seizoenen zijn. Nabespreken met de kinderen is een mooie afsluiting.



Feedback gegeven door: Nur Ates, klas 1C


Geen opmerkingen:

Een reactie posten